7 juni 2016

Counting the days

Lieve lezers,

Vandaag is het alweer 7 juni en oh wat gaat de tijd toch snel. Te snel. Het heeft twee kanten. Aan de ene kant ben ik blij dat ik bijna weer naar huis ga, omdat ik dan mijn familie, vrienden en vriendje weer kan zien. Maar aan de andere kant wil ik alle lieve mensen die ik hier heb ontmoet niet achter laten.

31 mei heb ik mijn afstudeerverslag ingeleverd en dit vond ik toch best wel spannend! Toen ik eenmaal op de 'inleverknop' had gedrukt - ik moest het online inleveren - kon ik niet meer terug.. Afgelopen zondag heb ik maar even gevierd dat ik, na al het harde werken, voorlopig eerst even klaar ben met school en eindelijk weer eens kon relaxen. Ik had daarom bij de Boulangerie om de hoek een lekker taartje, twee croissants en een brownie gehaald. Onderweg ernaartoe viel het me ineens op dat er een heel leuk blauw huisje staat in de straat waar ik woon.






Aanstaande donderdag ben ik vrij. Àuria en haar zus hebben dan op de planning staan om - in open water - te gaan zwemmen met dolfijnen, en Teus en ik gaan ook mee! Wat we daarna nog allemaal gaan doen op die donderdag zien we nog wel. Dit betekend ook dat er sowieso in het weekend weer een blogpost aankomt met wat ik komende donderdag allemaal beleefd heb!

Verder staat er aanstaande zondag nog een bruiloft op de planning. Hier ga ik samen met een collega heen. Haar nichtje gaat namelijk trouwen. De wedding duurt trouwens vijf dagen, maar zondag is de dag dat ze elkaar echt het 'ja woord' geven zoals wij dat in Nederland doen. Ben benieuwd! Verhalen en foto's volgen na het weekend!

En vanaf volgende week donderdag ben ik dan echt klaar met m'n afstudeerstage en kan ik dus nog een paar daagjes heerlijk zonnen, want op 19 juni vlieg ik 's avonds terug naar Nederland. Dan is het avontuur alweer voorbij. Helaas. Gelukkig kan ik in ieder geval nog even een paar dagen genieten van alle leuke dingen die ik nog ga doen!

Liefs,
Marije

1 opmerking:

Faya zei

Wie weet staat er straks weer een hele fanclub te wachten op Schiphol ;P
En als het weer nog even zo blijft, tref je het hier ook niet slecht. Al moet ik zeggen; zwemmen met dolfijnen in open water, bruiloft, zonnen in de tropen... *zucht*.
Die rust heb je nu wel verdient na al dat harde werken aan de afstudeerscriptie ^.^