9 mei 2016

Selection of pictures from the last days (3)

Hierbij nog mijn laatste blogpost met foto's van afgelopen dagen - Selection of pictures from the last days (3). Zoals ik in mijn vorige blogpost al had beloofd. En dit is dan wel echt alles (voorlopig dan natuurlijk)! 
  • Maandag. De dag dat we naar de Sunset Boulevard in Grande Baie gingen. Hier zijn allemaal leuke, exclusieve winkeltjes om even in te kijken (en misschien wat te kopen). Nog voor de middag hebben we bij Sunset wat te drinken besteld en hebben we gerelaxt met uitzicht op zee. Ook hebben we hier direct maar gereserveerd voor 's avonds, zodat we daar heerlijk konden dineren. Daarna hebben mama en ik beiden een hele leuke, unieke jurk gekocht. Er is er namelijk maar één exemplaar van. Daarna hebben we er natuurlijk ook nog schoenen bij gescoord, want bij leuke jurkjes horen natuurlijk ook leuke schoenen! 

Mocktail!



Ons toetje 's avonds
  • Dinsdag. Helaas was dit mama's laatste dag op het mooie eiland. Deze dag hebben we uitgeslapen en in de ochtend eerst big shopping gedaan voor mij - zodat ik weer genoeg boodschappen in huis heb om in ieder geval de komende twee weken mee door te komen. Verder hebben we nog genoten van het strand in Trou Aux Biches. En 's avonds hebben we bij een ander hotelletje wat gegeten en wat gekke 'afscheid' foto's gemaakt.
Ananas vrouwtje






Geen opmerkingen: