4 mei 2016

Selection of pictures from the last days (2)

Hierbij nog een blogpost met foto's van afgelopen dagen! Zoals ik in mijn vorige blogpost al had beloofd. En dit is nog steeds niet alles, er volgt binnenkort nog meer. Namelijk de foto's van de laatste twee dagen (maandag en dinsdag).
  • Zaterdag. Port Louis! We hadden zin om (souvenirs) te shoppen en waar kan je dat beter doen dan bij Le Caudan Waterfront in Port Louis? Dankzij een collega wisten we precies waar het het handigste was om de auto neer te zetten en dit was ook nog eens heel dichtbij. 

Wat je op de kar ziet is sugar cane



Een foto met een aantal mooie woodcarvings van Guy Noel Verny, 
die zijn woodcarvings onder andere verkoopt op The Craft Market.



  • Zondag. Rond 14.00 uur hadden we met Meenakshi, mijn collega, afgesproken bij Bagatelle. Vanaf daar zou ze ons de weg wijzen naar haar huis. We hebben daar thee gedronken en lekkere Mauritiaanse sweets en cakes gehad. Voordat het donker werd zijn we nog naar een tempel geweest. En ook bleven we er nog 's avonds eten. Meenakshi haar moeder ging speciaal voor ons farata maken. Mama en ik hebben goed opgelet en geluisterd naar hoe we het zelf in Nederland kunnen maken, dus dat gaan we ook zeker een keer doen!
Thee met sweets and cakes

Prayer room in het huis van familie van Meenakshi




Mama in een Sarii

Met de handjes eten vanaf een echt bananenblad!

Meenakshi haar familie + mama en ik

Geen opmerkingen: